Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: thuvien.kgc.edu.vn/jspui/handle/123456789/1970
Nhan đề: Marketing Research
Nhan đề khác: Marketing Research-MH25
Tác giả: KHOA, KINH TẾ - LUẬT
Từ khoá: Marketing Research
Năm xuất bản: 2020
Nhà xuất bản: Trường Cao đẳng Kiên Giang
Tóm tắt: Marketing Research: The objective of the module is to provide a fundamental understanding of marketing research methods. In the module, i will cover the types of research design, techniques of data collection and data analysis. Emphasis will be on the interpretation and use of results rather than on the mathematical derivations. The module focuses on helping students recognize the role of systematic information gathering and analysis in making marketing decisions.
Mô tả: Marketing Research: Unit 1: Marketing research dynamics, Unit 2: Planning the research process, Unit 3: Research design, Unit 4: Measurement and sampling theory , Unit 5: Designing a questionnaire (Work outside), Unit 6: Data processing and preliminary data analysis (Work on computer), Unit 7: SPSS and report writing
Định danh: thuvien.kgc.edu.vn/jspui/handle/123456789/1970
Bộ sưu tập: CTĐT-CTMH Quản trị kinh doanh (CLC)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
25.MD25. Nghien cuu Marketing (EN).pdf261.18 kBAdobe PDFXem/Tải về


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.